A szociális tanácsadó és információs szolgáltatás kialakításának célja az ellátási területen élők tájékoztatása, részükre naprakész információ nyújtása a szociális törvényben meghatározott, illetve egyéb, a szociális biztonság megteremtéséhez kapcsolódó ellátásokról és szolgáltatásokról, azok igénybevételéről, az intézmények elérhetőségéről, jogszabályi háttérről.A szolgáltatás kialakításának bevezetése arra irányult, hogy az ajánlható alapszolgáltatásokat széles körben,mindenki számára hozzáférhetővé tegyék egy mintaként is szolgáló módszertan és a gyakorlati megvalósítást segítő szociális internetes portál (aloldal) kialakításával, illetve személyes, telefonos tanácsadással. Kidolgozásra került többek között a módszertani útmutató és az intézmények részletes bemutatkozó anyagának összeállítása.Kifejlesztésre került a minőségirányítási rendszer tervezete is.
A 167 milliós projekt során 120 szakdolgozó vehetett részt képzéseken, nyolc szakterületen.Az elvégzett tanfolyamok célja a minőség javítása volt az intézmények által nyújtott szolgáltatások tekintetében.A képzések lehetővé tették, hogy az érintett intézmények dolgozói megszerezhessék a kellő ismereteket az új szolgáltatások nyújtásához, illetve a meglévőket magasabb szinten tudják majd a jövőben ellátni.
A marketing szakértő bevonásával kialakításra került a marketing terv és az egységes arculati kódex is.Meghatározásra kerültek a marketing célok, összeállításra kerültek a rendezvények forgatókönyvei és iratminták. A marketing szakértő részt vett az egységes weboldal valamint a szórólapok és tájékoztató füzetek elkészítésében.
Az együttműködés keretében megvalósuló tevékenységek fő célja a Kolping Oktatási és Szociális Intézményfenntartó által fenntartott intézmények fejlesztése, szolgáltatásaik bővítése, működési hatékonyságuk javítása valamint a gazdasági stabilitásuk növelése volt a konzorciumi partner bevonásával.
Hegedüs Éva - Keszthelyi Televízió