Húsvét óta él a város hivatalos turisztikai közösségi oldala. Minden nap új tartalom jelenik meg a platformon. Nagy sikere volt már a Simon Böskéről készült összeállításnak, valamint a múlt hétvégén nyílt teraszokat szimbolizáló Festetics-szobornál készült fotónal is. Legutóbb a részben a Festetics-kastélyban forgatott sorozatról is beszámoltak. Az oldal nagyon népszerű, hiszen 4 hét alatt csaknem 6000 követője lett.
„Keszthely a Balaton ékszerdoboza, viszont nem elég ezt tudnunk, hanem a kor kihívásának megfelelően ezt meg is kell tudnunk jeleníteni. Ez a fő küldetése tulajdonképpen a Hello Keszthely brandnek, aminek az első platformjai a város hivatalos turisztikai Facebook-oldala és Instagram-oldala. De terveink között szerepelnek további digitális platformok, amelyekkel ezt bővítenénk. Összességében nagyon röviden minőségi tartalmakkal szeretnénk mind a Keszthelyen élő, mind a térségben élő embereknek és a hozzánk látogató turistáknak bemutatni Keszthely szépségeit.” - mondta el Kovács Szabolcs polgármesteri turisztikai tanácsadó.
A közösségi oldalakon a napi posztok mellett aktuális programkínálatokat, a helyi szolgáltatókat és a város turisztikai fejlesztéseit is be kívánják mutatni. Az oldal kezelői bíznak abban, hogy a turisták mellett a helyi és a térségbeli közönség számára is szolgálhatnak új, érdekes információkkal.
Lendvai Bianka - Keszthelyi TV