Az okmányirodai ügyek mellett, családtámogatási, szociális, építés és bizonyos ingatlanügyeket is lehet intézni a kormányablakban. Tizenkét dolgozó, hét ügyfélpultnál és egy fotófülkében várja az állampolgárokat. A régi okmányiroda helyén megváltozott az ügyfélfogadási idő is.
A kormányablak átadóján Palich Etelka, területi közigazgatás irányításáért felelős helyettes államtitkár elmondta, hogy a kormányablak megléte egy komplex ügyintézést jelent az állampolgároknak.
Zala megyében az ötödik, míg a Keszthelyi Járásban ez a második kormányablak. Az elsőként megnyílt hévízi kormányablakban 2014. februárja óta harmincegyezer ügyfél fordult már meg. Rigó Csaba kormánymegbízott szerint ez is bizonyítja az integrált ügyintézés sikerességét. Rigó Csaba hozzáfűzte, hogy nagyon jó helyen található ez az épület, melyet a város 2013. január elejével adott át a Kormányhivatalnak. Az épületben most véghez vitt 31 millió forintos felújítás után hamarosan újabb munkák indulnak. A tervek szerint mintegy 60-70 millió forint értékben energetikailag is korszerűsítik a járási hivatalt. Új nyílászárókat építenek be, hőszigetelést hajtanak végre, korszerűsítik az épületgépészetet és napkollektorok kerülnek a tetőre. A kormányhivatal által végzett munkába beszáll a város is egy komplett tetőcserével. A napokban át is adják a munkaterületet. A kormányhivatal közlése szerint a fejlesztés a folyamatos működést nem fogja érinteni.
Hársfalvi Ákos - Keszthelyi TV