A lelkes rajongó, Eva Harrington –akit Kovács Patrícia alakít– kitartóan minden este ott várja kedvenc színésznőjét, Margo-t a művészbejárónál. Egy nap szerencséje lesz, bejuthat a vágyott szentélybe, az ünnepelt díva öltözőjébe, és megismerheti a színház bennfenteseinek világát. Úgy szövi bele magát a sztár mindennapjaiba, hogy aztán szépen lassan a korábbi állócsillagból hullócsillag lesz. Ez akár a való életben is lejátszódhat. „Pont egy színházi világban egyébként megtörténhet. A színészek azok gyerekek, nem fognak megharagudni. Tehát Hernádi Judit egy gyerek. Mi naivak maradunk, átvághatóak. Egy színész, színházi ember folyamatosan a tapsért dolgozik, azért, hogy szeressék. És hogyha valaki jön és rajong és mindent megtesz érted, akkor azt nagyon könnyen el lehet hinni.”
Hernádi Judit ebben a darabban a népszerű sztárszínésznő, Margo Crane bőrébe bújt, akit úgy taszít le trónjáról saját személyi asszisztense, hogy egészen az utolsó pillanatig egyáltalán nem gyanakszik. Mary Orr drámája tulajdonképpen a Margo kegyeibe férkőző kezdő, ámde ambiciózus Eva maróan szatirikus karriertörténete. „Csupa hazugsággal kerül olyan helyzetbe –meg fondorlattal, meg leleménnyel, ami nem tisztességes lelemény–, ami egyébként megilletné. Nekem ez erről szól, a sok hazugsággal elért pozícióról. Ki tudja, hogy például egy olyan ember, mint amilyen én, nem derül ki, hogy kerültem oda. De hát ki tudja, lehet, hogy akár én is úgy kerülhettem oda. Ki tudja?”
Madárka Margo transznemű öltöztetője. Egy fiú, aki női ruhákban jár, imádja a színház világát, és rajongásig szereti színésznőjét, akivel szinte már barátnők. Ugyanakkor két lábbal áll a realitások talaján, és hamar átlát Eva ármánykodásain. Karaktere a legkényesebb, de Bercsényi Péter szerint pont ettől izgalmas. „Talán az az izgalom benne, hogy hiába ez a rengeteg külsőség –ugye általában azt várja a néző, és ezt szerintem egyelőre még nem lehet figyelmen kívül hagyni, tehát mindenféleképpen kell kicsi flittert tenni, kicsi humorforrást ebbe a dologba lendíteni–, de alapvetően mégis embert kell hozni a színpadon. És ettől munkás ez a szerep, hogy úgy kell valami nagyon-nagyon másnak, valami nagyon-nagyon körvonalas dolognak lenni, hogy közben mégis egy reális és hiteles ember maradjon.”
Az évad folytatásában két bérleten kívüli előadás érkezik: március 23-án a Budaörsi Latinovits Színház Legyetek jók, ha tudtok című családi musicalje, április 11-én pedig a Pesti Művész Színház Botrány az operában című komédiája Nyertes Zsuzsával, Straub Dezsővel és Beleznay Endrével.
Kalapos István – Keszthelyi Televízió
A Mindent Éváról című drámáról bővebb összeállítással jelentkezik az április 11-i Szignatúra című kulturális magazin.