Ajánlott hírek
kezdőlap / Híreink / Sport - Szabadidő / Kékszalag verseny reményekkel
2015. jún. 4. csütörtök | Keszthely
Kékszalag verseny reményekkel
Sikeres és eredményes verseny volt a Pünkösdi Regatta vitorlásverseny – értékelte a rangos megmérettetést tömören a Keszthelyi Yacht Kikötő képviseletében, s a Lisa kormányosaként Büki Gábor.

Amint arról beszámoltunk, a nemrég Keszthelyre „költöztetett” egytestű hajó újonnan toborzott legénysége a verseny előtt elsősorban arra készült, hogy összeszokjanak, s persze amennyire csak lehet, megismerják a vitorlást.
- A rossz idő, s egy, a regattával egyidőben zajló balatonfüredi verseny ellenére százhetven vitorlás vett részt a megméretttésen, s ez már igazi siker – fogalmazott. – Mindenkitől – vitorlázóktól, nézőktől, vendégektől – azt hallottam, hogy elégedett volt a rendezvénnyel. A kikötőnkben is sokan voltak, s úgy nyilatkoztak, hogy jó és barátságos volt a légkör. Ennek nagyon örültünk.
Ahogy persze annak is, hogy a vártnál jobb eredményt sikerült elérniük a Pünkösdi Regattán.
-Nem is számítottunk ekkora sikerre. Az egytestű kategóriában első helyet értünk el, s megszereztük az abszolút harmadik helyezést is. Szerencsénk volt az időjárással is, hiszen az első napon, keleties szélben a hajóval is tudtunk ismerkedni. Sikerült összekovácsolni a csapatot, a Lisa legénységét olyan emberek alkotják, akik más versenyeken egymás ellenfelei. Változások persze lesznek, hiszen a Kék Szalag kiírásai alapján a versenyen nem lehet több tizenkét főnél a legénység. Néhány poszton pedig tovább erősítünk.
S máris az újabb megmérettetésnél tartunk. A Lisa és legénysége a legrangosabb balatoni versenyre, a Kékszalagra készül.
- Négy hét múlva újra versenybe szállunk. A Lisa kisebb szervizelésre szorul, az árbócát kell megjavítanunk. Ugyanakkor péntekenként edzünk. Úgy gondolom, hogy a regatta tapasztalataiból, eredményeiből kiindulva áll a zászló nekünk. Reális az esély, s mindent elkövetünk annak érdekében, hogy nagyon jól szerepeljünk...

| 2024. júl. 19. péntek 19:15 | Keszthely
Címvédés volt a Kékszalagon. Az MLS Raiffeisen Fifty-Fifty ért elsőként célba az 56. tókerülő versenyen.
| 2023. júl. 18. kedd 17:27 | Keszthely
Sikeresek voltak a keszthelyiek a Kékszalagon
| 2021. júl. 23. péntek 17:25 | Balatonfüred
A hajrában az időrekordot tartó Józsa Márton vezette Fifty-Fifty és a címvédő RSM küzdött, végül győzött.
| 2021. júl. 21. szerda 17:13 | Balaton
A Balaton legnagyobb vitorlásversenyére több mint 600 hajót várnak.
| 2020. máj. 28. csütörtök 15:47 | Keszthely
A Kékszalagot is megtartják július végén, a versenyzők felkészülését azonban megnehezítette a járvány.
X. évfolyam 12. szám
Megjelenés: 2024. június 28.
18:00
23:30
Határtalan
Cím:
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45.
Telefon: 06 83 / 320 200
Mobil: 06 30 / 427 7341

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk számodra.