Keszthely egyik legfontosabb turisztikai kitörési pontja a rendezvénykínálat. Évente több száz program valósul meg a városban, ami a Tourinform Iroda vezetése szerint kiemelkedő. A Goldmarktól kezdve a Festetics-kastélyon át a civil szervezeteken keresztül a szállodákig bezárólag vannak olyan szolgáltatók, akik koncertekkel, szabadidős programokkal, kikapcsolódási lehetőségekkel várják a vendégeket.
„A célunk az, hogy a Tourinform Iroda legyen a bázisa a keszthelyi rendezvények összegyűjtésének” - foglalta össze Bolla Aliz irodavezető.
A keszthelyi irodának egy egyszerű, online űrlap kitöltésével lehet beküldeni a programokat. Ez a Goldmark honlapján keresztül érhető el, a Tourinform aloldalán. Az itt beküldött rendezvények megjelennek a keszthely.hu oldalon. A cél, hogy az érdeklődők egy platformon megtaláljanak minden programot. Ez hozzájárul a négyévszakos programkínálathoz.
„Ezek bekerülnek a marketing aktivitásainkba. Ezen aktivitásokat különböző marketing eszközökkel segítjük, mint például organikus és fizetett programajánlók, social media kampányok, illetve például a Hello Tavasz kampány is ennek a része és Google Ads hirdetések is részét képezik az eszközöknek” - tette hozzá Bolla Aliz.
Bolla Aliz május elejétől vezeti az irodát, előtte két hónapig megbízottként látta el feladatait. A szakember céljai azonosak a mostani felhívással: szeretné láthatóvá tenni Keszthely négyévszakos kínálatát és szoros kapcsolatot akar kialakítani a programgazdákkal, turisztikai szolgáltatókkal.
Hársfalvi Ákos - Keszthelyi TV