A közösségi média és a mesterséges intelligencia soha nem látott lehetőségeket teremt ma a vállalkozásoknak. Az online térben a megfelelő embereknek, gyorsan lehet eljuttatni egy márka, vagy vállalkozás üzeneteit. Mindez pedig a bevétel növeléséhez járul hozzá.
Filó Angéla évek óta foglalkozik vállalkozások digitális fejlesztésével és személyes márka építésükkel. Ezúttal zalai vállalkozások – például divatház, optika, vagy szálláshely – képviselőivel osztotta meg, hogyan lehetnek hatékonyabbak a közösségi médiában: „Fontos, hogy a social mediában otthon legyünk és a mesterséges intelligenciát is használjuk a napi életben. Nagyon sokan tartanak tőle, de azt gondolom, ha egy tanulási folyamaton túl vagyunk és beletesszük a megfelelő energiát a csatornák kiválasztásában és a stratégia, meg a tervezés folyamatában, akkor teljesen sikeresek lehetünk a közösségi médiában is.”
A digitális marketing szakértő kiemelte a mesterséges intelligencia jelentőségét. Ennek segítségével bejegyzéseket, videókat is lehet készíteni, ráadásul ez 30 százalékos időnyereséggel jár. A felszabaduló idő a vállalkozás más területeire fordítható, így hatékonyabb lehet a vállalkozás.
Bontóné Ferenczi Éva divatházat működtet Keszthelyen, a COVID idején vitte fel vállalkozását a közösségi platformokra: „Nem is gondoltam, hogy ennyi emberhez el tudok vele jutni. Több vevőt generál, jobban megismerik a boltot. Míg régen az volt, hogy jó bornak nem kell a cégér és nem kell reklámozni, addig a mai világban a social média nélkül ez szerintem lehetetlen, tehát nélkülözhetetlen eleme egy vállalkozásnak.”
Az előadást a Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara szervezte. A programmal alakult meg a szervezet Marketing Klubja. A Zalaszentgróti Térségi Szervezet elnöke szerint fontos, hogy a vállalkozók a lehető legtöbb esélyt megkapják vállalkozásuk fejlesztésére. A közösségi média pedig egy olyan ágazat, ami nagyon sok lehetőséget tud nyújtani.
Fatér Balázs, a Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Zalaszentgróti Térségi Szervezetének elnöke: „Mindig lehet tovább fejlődni. Vannak akik ezt nagyon jól használják, vannak akik kevésbé használják, de mi azon dolgozunk, hogy a lehető legszélesebb lehetőségeket és praktikákat meg tudjuk mutatni a vállalkozóknak, hogy mik azok,a mik előbbre vihetik ezen a téren őket.”
A Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Marketing Klubja a jövőben több hasonló összejövetelt tervez.
Hársfalvi Ákos - Keszthelyi TV