Ajánlott hírek
Ajánlott címkék
Egyéb tartalmak
.
oldal
/
kezdőlap / Híreink / Közélet / A minőségi szolgáltatás biztosítása a cél
2024. szep. 27. péntek | Hévíz
A minőségi szolgáltatás biztosítása a cél
Nagymértékű korszerűsítést végeztek a NaturMed Hotel Carbona-ban. A hévízi szálloda fejlesztése során a szobák nagy részének belsőépítészeti komfortját emelték, valamint felújították a szauna oázist. A munka a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program keretében valósulhatott meg.

A Hotel Carbona-ban 260 szoba van. Nagyrészüket felújították.. Kicserélték a textíliákat, a szőnyegeket, a bútorzatot. A kor elvárásainak megfelel műszaki fejlesztéseket is véghez vittek. Többféle szobát alakítottak ki: parkettás, allergén, körágyas és kisállatoknak is alkalmas helyiség közül választhatnak a vendégek. A folyosókon megújult a berendezés, valamint a falakra régi fürdős képeket akasztottak ki. 

A projekt  keretében a szauna oázis is megújulhatott. A textilmentes részlegen gőzkabin, aromaszoba is a pihenni vágyók rendelkezésére áll. Ezek mellett infraszauna és finnszauna is található itt. Lehűteni a merülőmedencében tudják magukat a vendégek, de egy jégszoba is van, igazi jéggel. Amit eredeti állapotában hagytak meg, az a tepidárium. A medencék mellett található sószoba is megújult. 

A fejlesztésről szeptember 27-én, a turizmus világnapján számoltak be. Müller-Pápai Zsuzsanna vezérigazgató elmondta, céljuk az volt, hogy a vendégigényeket minél magasabb minőségben szolgálják ki. 

„Mi is hatékonyan befolyásoltuk és beleszóltunk a végső design kialakításába. Nem volt könnyű dolgunk, hiszen a relatív kis terekből kellett jó ízléssel, átgondolt elrendezéssel és modern designnal kialakítani egy olyan teret, amely végső soron kiszolgálja a vendégigényeket.”

A fejlesztés a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program keretében valósulhatott meg. Suhajda-Molnár Anikó, a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott, minden hasonló beruházás a hazai turizmus erősödéséhez járul hozzá. Kiemelte, az eddigi beszámolókból látszik, hogy az ágazat az eddigi teljesítménye alapján meghaladta a tavalyi eredményeket. 

„Soha nem nyaralt még ennyi honfitársunk az országhatáron belül és soha nem érkezett ennyi nemzetközi turista hazánkba. És ha nem is csak a főszezont nézzük, hanem nézzük január és július közötti időszakot, közel 24,5 millió vendégéjszakát regisztráltak a hazai szolgáltatók, ami 6%-kal több, mint a 2023-as rekordévünk első hat hónapjában.”

Szó esett arról is, hogy Hévíz volt a nyáron a második legkedveltebb fürdőváros a vendégforgalom alapján. Az eseményen Papp Gábor polgármester is köszönetet mondott minden fejlesztésért. 

Lendvai Bianka - Keszthelyi TV

| 2015. okt. 26. hétfő 12:55 | Hévíz
Töretlen a hosszú hétvégi kikapcsolódás népszerűsége a belföldi utazók körében.
| 2020. júl. 31. péntek 16:30 | Keszthely
A projekt keretein belül magánszálláshelyek felújítására lehetett pályázni szobánként 1 millió forintra.
23:00
Objektív
23:30
Határtalan
Cím:
8360 Keszthely, Kossuth L. u. 45.
Telefon: 06 83 / 320 200
Mobil: 06 30 / 427 7341
 
Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk számodra.