A borművelődés történetétől kezdve a bor marketingjéig minden megtalálható a Borkommunikáció című könyvben. A témakört 18 tanulmányon keresztül mutatja be. A kötet szerkesztője Dr. Veszelszki Ágnes, a Corvinus Egyetem tanára elmondta, a kiadvány ötlete egyik kurzusa kapcsán fogalmazódott meg benne.
„Minden félévben, amikor ezt az órát meghirdettük, valamilyen projektmunkán dolgoztak a hallgatók. Ezek annyira kiváló minőségűek lettek, hogy úgy gondoltam, ezeket érdemes megjelentetni nyilvános formában is közzétenni. De hát ez kevés lett volna, ha csupán hallgatói munkákra építünk és éppen ezért, szakembereket, elméleti és gyakorlati szakembereket kérdeztem meg ezekről a témákról.” - mondta el a nyelvész-közgazdász.
A Balatoni Múzeumban tartott könyvbemutatón jelen volt Gyanó Szilvia néprajzkutató is, aki a balatoni borok kapcsán publikált a gyűjteményben. A szakember ugyanis nagy rajongója ezeknek.
„Egyik fő kutatási területem is a Balaton szőlészete és borászata. Itt próbáltam egy kis történeti távlatot adni, megmagyarázni, hogy milyen különbségek vannak és miért vannak ezek a különbségek a Balaton északi és déli partján.”
Az eseményen részt vett Laposa Bence, a Balaton Kör elnöke is, akivel a Balaton Bor nevű márkáról és annak népszerűségéről is beszélgettek a délutánon.
Lendvai Bianka - Keszthelyi TV